SANDAŁKI vs SNEAKERSY

Witajcie po dłuższej przerwie :)
Dziś przed południem zadzwonił do mnie kurier i przyniósł mi moje zamówienie z renee.pl.
Jesteście ciekawi co zamówiłam ? To zapraszam dalej.



Dziś odbiegniemy trochę od strefy urody i zajmiemy się modą :)
Najbardziej w tej firmie podoba mi się to, że chyba jako jedyna firma (jeśli się nie mylę) tak pięknie pakuje wasze zamówienie.


W sumie, zamówienie te wynikło z tego, że szukałam ładnych sandałków na przyjęcie rodzinne. Miałam tylko dylemat nad kolorem.



Od razu w oczy rzuciły mi się te i bez wahania dodałam je do koszyka, ale podczas przeglądania stronki znalazłam jeszcze "buty Rihanny", które naprawdę mi się spodobały i w dodatku była jeszcze na nie promocja.

Mogę Wam z ręką na sercu powiedzieć, że przeglądając ich ofertę, mogłabym mieć wszystkie wysokie sandałki, tenisówki, szpilki i botki.
Jeśli więc szukacie dobrego sklepu z butami to polecam wam właśnie ten > renee.pl




1. SANDAŁKI 







2. SNEAKERSY













A wy macie swoje buty z renee.pl ?
Może właśnie zastanawiasz się nad kupnem ? Pochwal się w komentarzu !
POzdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty