ZOEVA Spectrum !

W dzisiejszym poście przedstawię Wam nowości od ZOEVA, które jak dla mnie są bombowe. :)


Od dawna interesuje się ta marką i przyznam szczerze, że robi na mnie ogromne wrażenie. Nigdy nie miałam jej w "rękach", ale może kiedyś uda mi się je dla Was przetestować ;)
Dziś przedstawię najnowsze kosmetyki z serii "SPECTRUM" !

1. ZOEVA Cool Spectrum Eyeshadow Palette

Tą paletkę ja osobiście dziele na dwie części, dlatego że znajdziemy tu odcienie brązu ale także odcienie fioletu czy zieleni. 


2. ZOEVA Warm Spectrum Eyeshadow Palette

 
Tą paletką także wykonamy makijaż do pracy, szkoły ale świetnie nada się też do makijażu ciemnego oka czy "smoky eye". 


3. ZOEVA Nude Spectrum Eyeshadow Palette
Ta paletka zaspokoi serce nie jednej dziewczyny. Tak naprawdę nie ma co tu za dużo mówić, ponieważ kolory mówią same za siebie.

4. ZOEVA Pink Spectrum Blush Palette

To paletka róży w której każda z nas znajdzie dla siebie kolor. Są tu naprawdę przepiękne delikatne kolory.


5. ZOEVA Coral Spectrum Blush Palette

Ta paletka ma bardziej stonowane kolory wpadające też w brąz i delikatną morele. 

6. ZOEVA Nude Spectrum Blush Palette

Paletka ta skradnie serce każdej kobiety, która uwielbia konturowanie. Ma ona wszystkie kolory w różnych tonacjach brązu. 
Link : http://mintishop.pl/product-pol-11060-ZOEVA-Nude-Spectrum-Blush-Palette-paleta-rozy.html

Moimi faworytami są :

     







ZOEVA Warm Spectrum Eyeshadow Palette











ZOEVA Nude Spectrum Blush Palette






A jakie są Wasze typy ? Która paletka podoba Wam się najbardziej ? Piszcie w komentarzach. 
Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty