OPENBOX - Cocolita.pl

Hej :)
We wtorek złożyłam małe zamówienie na www.cocolita.pl, które dziś Wam pokaże.

Paczka przyszła do mnie w środę, w tej firmie lubię to że szybko przychodzi przesyłka. Jestem bardzo zadowolona z zamówienia. 

Chciałam zamówić tylko żel do mycia twarzy, ale wyszło troszkę więcej.


1. SYLVECO rumiankowy żel do twarzy - 17,90Jego zapach jest bardzo delikatny, ale czuć w nim rumianek.
Ma: skutecznie oczyszczać skórę, odblokowywać pory i reguluje wydzielanie sebum.
Jeszcze nie myłam nim twarzy, ale dam znać jak się sprawdził :)

2. Pędzel Beauty Crew - 23,90
Kupiłam ten pędzel z myślą o nakładaniu pudru. Jest co BCF-36. Można nim też nałożyć produkty kremowe. Jest bardzo miły i miękki w dotyku. Posiadam też inne pędzle z tej firmy i sprawdzają się na prawdę dobrze. 

3. Bourjois AIR MAT - 32,90 
Kupiłam go na promocji za 28,90. Jego zakup nie był absolutnie w planach, ale mam końcówkę mojego podkładu i stwierdziłam, że gdy już robię zamówienie to zamówię sobie nowy podkład.

Odcień jaki kupiłam to 01 IVOIRE ROSE. Wydaje mi się, ze będzie dla mnie za ciemny, ale ja przeważnie nigdy nie mogę dobrać do siebie koloru, chociaż biorę zawsze najjaśniejsze odcienie.

4. GOLDEN ROSE MATTE CRAYON LIPSTICK - 10,90

Numerek to 08. Powiem Wam, że jego odcień jest trochę ciemniejszy niż pokazuje na zdjęciu. Gdy otworzyłam paczkę to pierwszą rzeczą jaką wzięłam do ręki była ta pomadka. Byłam ciekawa tego koloru jak i innych, ale wzięłam tą do przetestowania.
Gdy odpakowałam ją od razu wylądowała na moich ustach. Bardzo łatwo się ją rozprowadza. Ma bardzo przyjemną konsystencje i nie jest twarda. Nie wiem jak z jej trwałością, bo nałożyłam ją tylko do zobaczenia rzeczywistego koloru.

Najfajniejsze w tym zamówieniu były cukierki :)

Na dziś to tyle :)
Zapraszam Was do polubienia mnie na facebooku : www.facebook.pl/madamemadi





Komentarze

Popularne posty